EQAVET NRP
EQAVET NRP projekt
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih je nositelj Erasmus+ projekta EQAVET Nacionalne referentne točke (EQAVET NRP) za osiguravanje kvalitete u strukovnom obrazovanju kojim se podupire rad Agencije kao nacionalne referentne točke za EQAVET u Hrvatskoj, u skladu s funkcijama i odgovornostima definiranima u Preporuci o EQAVET-u (2009.).
Projekt je usredotočen na prioritete određene Strateškim planom EQAVET-a za 2018.-2019. i Preporukom Vijeća o praćenju osoba s kvalifikacijom (2017.), odnosno na jačanje suradnje među nacionalnim referentnim točkama, daljnji razvoj nacionalnog okvira za osiguravanje kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju s naglaskom na praćenje osoba s kvalifikacijom te produbljivanje osiguravanja kvalitete SOO-a kroz suradnju s dionicima.
EQAVET mreža povezuje predstavnike država članica, socijalne partnere i Europsku komisiju s ciljem razvoja i poboljšanje osiguranja kvalitete u europskim sustavima strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u kontekstu provedbe Europskog referentnog okvira za osiguranje kvalitete putem:
potpore državama članicama u provedbi Europskog referentnog okvira za osiguranje kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju (EQAVET),
razvijanja kulture osiguranja kvalitete uz pomoć nacionalnih referentnih točaka i drugih članova mreže,
potpore državama članicama i Europskoj komisiji u praćenju i provedbi EQAVET-a u okviru Obrazovanja i osposobljavanja 2020.,
potpore osiguranju kvalitete u kontekstu Europskog kvalifikacijskog okvira (EQF) te Europskog kreditnog sustava u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju (ECVET).
EQAVET mreža putem svojih aktivnosti nastoji stvoriti održivu platformu za osiguranje kvalitete u strukovnom obrazovanju na europskoj razini koja bi omogućavala:
održivu suradnju među zemljama kroz razmjenu informacija i iskustava,
promicanje kulture kvalitete i mogućnosti njenog unaprjeđenja,
daljnje razvijanje zajedničkih principa, referentnih kriterija i indikatora, smjernica i alata za poboljšanje kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju na nacionalnoj, regionalnoj i lokalnoj razini,
definiranje referentnih kriterija koji bi se koristili u izvješćima o napretku.